Wij doen er alles aan om onze taarten, cupcakes en andere pastries met de grootste zorg te bereiden en vers bij jou af te leveren. Omdat al onze producten op maat worden gemaakt en een beperkte houdbaarheid hebben, is het niet mogelijk om bestellingen te retourneren. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. Na een succesvolle betaling is de verkoop definitief.
Beschadigde of incorrecte bestelling?
Ondanks onze zorgvuldige verpakking en gekoelde verzending kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat je een verkeerd product hebt ontvangen. Mocht dit het geval zijn, neem dan binnen één dag na ontvangst contact met ons op via winkel@perfectpastry.nl. Voeg duidelijke foto’s van het probleem toe, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken. Dit kan bijvoorbeeld een vervangend product of een andere gepaste compensatie zijn.
Verkeerd bezorgadres doorgegeven?
Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres opgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via winkel@perfectpastry.nl. Indien je bestelling nog niet is verzonden, proberen we het adres aan te passen. Zodra een bestelling onderweg is, kunnen we hier helaas niets meer aan veranderen.
Herroepingsrecht
Producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat voor u gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.
Gratis afhalen
Je kunt je bestelling ook gratis afhalen op onze locatie. Zodra je bestelling klaarstaat, ontvang je van ons een bericht met verdere instructies.
Heb je nog vragen over ons retourbeleid? Neem gerust contact met ons op via winkel@perfectpastry.nl.